تجارت بین الملل
International Marketing
بسته کامل از نیازهای تجاری
جهت ساختن آینده ای روشن و توسعه یایدار کسب و کارتان در بازارهای بین المللی با دپارتمان تجارت و بازاریابی بین الملل گروه مشاوران کبالت همراه باشید.

چرا به بازاریابی بینالمللی (International Marketing) نیاز داریم؟
بازاریابی بینالمللی (International Marketing)، بازاریابی محصولات و خدمات برای مشتریانی فراتر از مرزهای داخلی یک برند است. این بازاریابی، در مورد شناخت مخاطبان بینالمللی بالقوهای است که یک کسبوکار به آنها علاقهمند است. بازاریابی بینالمللی با اقداماتی که تیم بازاریابی یک کسبوکار در داخل کشور انجام میدهند، چندان تفاوتی ندارد. به بازاریابی بینالمللی باید بهعنوان یک تجارت بینالمللی نگاه کنید.
با گسترش قلمروهای خارج از مرزها، میتوانید آگاهی از برند را افزایش داده و مخاطبان جهانی و کسبوکار خود را توسعه دهید. این شیوه بازاریابی در واقع دریچهای برای ورود به بازارهای جهانی و دستیابی به مشتریانی است که هنوز برند شما را نمیشناسند.
اصل مهم در بازاریابی بینالمللی، توجه به جزئیات است. بازاریابی بینالمللی با پیشبینی و تحلیل وضعیت بازار فراتر از مرزهای ملی، از مطلوبترین شرایط برای فروش محصولات و خدمات، اطمینان حاصل میکند.
بازاریابی بینالمللی کمک میکند تا کسبوکارها به مشتریان جهانی دسترسی داشته باشند
دلایل اهمیت بازاریابی بینالمللی
بازاریابی بینالمللی ازآنجهت برای کسبوکارها اهمیت دارد که دروازه ورود به بازارهای جهانی است و اجازه میدهد تجارت شما با مخاطبان بینالمللی گره بخورد. در سطح برند، بازاریابی بینالمللی فرصتی برای یک نمایش گستردهتر آگاهی از برند، آگاهی از محصول و خدمات و افزایش فروش است.
فرصتهای بیشماری در خارج از مرزها وجود دارند و میتوانید وجه تمایزی بزرگ با رقبای خود داشته باشید. جنبه بزرگتر بازاریابی بینالمللی، پیامدهای بیشماری است که برای جهانیشدن و تجارت آزاد شما دارد. در ادامه برخی از دلایل اهمیت بازاریابی بینالمللی آمده است.
جهانیشدن کسبوکارها
ایجاد مشارکتهای خارجی موفق
تنوعبخشی به پایگاه مصرفکننده و جریان درآمدافزایی سودآوری سالانه
فراهمشدن فرصتهای جدید برای رشد کسبوکار
افزایش سطح رقابت
دستیافتن به قدرت انحصاری
بهبود تجارت داخلی
تقویت جهانیشدن از طریق ادغام اقتصاد کشورهای مختلف
تشویق تجارت آزاد و منصفانه بین کشورهای مختلف جهان
تقویت روابط تجاری بین کشورها
ترویج تبادلات فرهنگی و اجتماعی بین ملتها
بازاریابی بینالمللی نهتنها از تنوع اقتصادی کسبوکارها پشتیبانی میکند، بلکه به آنها کمک میکند تا به مشتریان جهانی دسترسی داشته باشند. بهاینترتیب دامنه مخاطبان به مناطقی گسترش پیدا میکند که قبلاً از آنها استفاده نشده بود.
گروه مشاوران تجاری کبالت با ارتباطات بینالمللی از سراسر جهان و با درنظرگرفتن نکات کلیدی بازاریابی این امکان را برای شما فراهم میکند
نکاتی برای بازاریابی بینالمللی
هنگام گسترش حوزه فعالیت کسبوکار به بازارهای بینالمللی، باید روشهای مناسبی را برای دستیابی به مخاطبان در کشور موردنظرتان پیدا کنید. موانع سر راه کسبوکارها ممکن است علاوه بر تفاوت زبان، تفاوت فرهنگی نیز باشد. بخش مهمی از بازاریابی بینالمللی، تحقیق در مورد بازار و مخاطبان هدف است. انجام تحقیقات در بازاریابی بینالمللی و توسعه استراتژیهای خاص برای مخاطبان جدید برند در کشوری دیگر، موفقیت کسبوکار را برای ورود به بازارهای بینالمللی تضمین میکند. بخش مهمی از بازاریابی بینالمللی، بخشبندی بازار بینالمللی و شناسایی روشهای است که به اطلاعرسانی بهتر کمپین بازاریابی کمک خواهد کرد. عوامل فرهنگی، جغرافیایی، زبانی و اقتصادی هر مخاطب خارجی خاص، به نحوه آگاهی از برند و چگونگی اجرای برنامههای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی مرتبط است. در زمان تدوین استراتژی بازاریابی بینالمللی باید از خود بپرسید که آیا این محصول یا خدمات با نیازهای مخاطبان در خارج از مرزها، مطابقت دارد. با بازاریابی بینالمللی میتوان استانداردهای بالاتری از زندگی را فراهم کرد
همکاران وشرکای ما در گروه مشاوران کبالت در تمامی نقاط جهان به طور تخصصی و حرفه ای آشنایی کامل به زبان و فرهنگ و قوانین هر کشور دارند و در کلیه مراحل و کشورها حاضر به ارائه خدمات ارزنده به شما می باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.