مرکز آموزشها و مشاوره توسعه مدیریت
Center for Management Consulting & training
بسته کامل از نیازهای تجاری
جهت ساختن آینده ای روشن و توسعه پایدار کسب و کارتان در بازارهای بین المللی با دپارتمان تجارت و بازاریابی بین الملل گروه مشاوران کبالت همراه باشید.

باتوجهبه اهمیت آموزش در توسعه هر کسبوکار و رشد فردی و اجتماعی و در نهایت موفقیت در هر زمینه ما فضایی برای مطالعه و یادگیری «منسجم» و «سازمانیافته» برای شما بهصورت تخصصی در زمینه تجارت و بازاریابی و زمینههای موفقیت در کسبوکار فراهم کردیم. تلاش کردیم تا مباحث متنوعی را در حوزههای کسبوکار، روانشناسی و توسعه فردی، تجارت و امور بازرگانی را پوشش دهیم و کمک کنیم تاهمراهان ما در هر زمینه به منابع محکم، مستند، مستدل و بهروز دسترسی داشته باشند.
آموزشهای ما صرفاً به درسها و محتوای آموزشی خلاصه نشده است؛ بلکه نظرات و تجربیاتی که اعضای مخاطب ما مشتاقانه در اختیار سایر دوستانشان قرار میدهند را نیز به اشتراک می گذاریم.
میتوانید با خرید اشتراک ویژه با این مجموعه همراه شوید و از محتوای درسها و وبینارهای تخصصی استفاده کنید.
ما به نتیجه رسیدهایم که دنیای آموزش در سالهای آینده حول محور «محتوا» رشد خواهد کرد. آموزش فیزیکی و سنتی به بخش کوچکی از اکوسیستم آموزش ایران و جهان تبدیل خواهد شد. به همین علت، علاقهمند هستیم نقشی کوچک در آیندهی آموزش داشته باشیم و هدف بخش آموزش بر این مبنا طراحی و پایهگذاری شد.
اگر چه هنوز در جامعه کنونی اصطلاحاتی مثل محتوا، بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و آموزش دیجیتال رواج زیادی ندارد، اما گذر زمان نشان داده است که در سالهای نهچندان دور تکنیکهای آموزشی در هر کسبوکار تغییر خواهد کرد و ما به دنبال آموزش این روشهای مدرن به شما هستیم.
تفاوت ما و ویژگیهای خاص کار با ما:
مطالب ارائه شده اصیل (اورجینال) هستند.
آنچه که ما به شما ارائه میدهیم به معنای دقیق کلمه برای شما با استناد به جدیدترین متدهای روز دنیا «تألیف» شدهاند.
ما به دنبال یک «ساختار محتوایی یکپارچه» هستیم که پیوسته بهروز میشود. از تکنیکها و استراتژی های که به یکدیگر مرتبط هستند و در کنار هم میتوانند دانش شما را گسترش داده و نگرش شما را عمیقتر کنند جهت رشد کسبوکار و بیزینس شما استفاده میکنیم. این سازگاری یکی از نقاط قوت کارگروه ما است و در بلندمدت باعث میشود مراجعهکنندگان با یک چارچوب فکری منسجم و مدل ذهنی قدرتمند تصمیمات درست در ارتقای فروش و کسبوکار خود را داشته باشند.
چرا با ما همراه شوید؟
امروز گروه مشاوران کبالت از نظر تخصص و کادر حرفهای در میان پیشروان در حوزه مدیریت و توسعه فردی، تجارت بینالمللی، مدیریت کسبوکار، مدیریت استراتژی، تهیه بیزینس پلنهای تخصصی و در نهایت کوچینگ کسبوکار از صفر تا صد یکی از بسترهای آموزشی مرجع در کسبوکار کشور محسوب میشود.
بنابراین میتوان گفت یکی از مهمترین خدمات ما به شما این است که کمک میکند شما در صورت تمایل خودتان آموزش ببینید و کسبوکار خود را مدیریت کنید و یا کار را به ما بسپارید تا استراتژی های لازم برای رونق کار را ارائه دهیم . گروه تخصصی کبالت این توانایی را دارد تا بهصورت بینالمللی در همه جای دنیا بتواند رابط فروش و خرید محصولات و تهیه مواد اولیه برای تولید با مقایسه قیمت و کیفیت محصول از سراسر دنیا باشد.
ما نمیخواهیم شما محدود بمانید و از افشاکردن اطلاعات برای طرف قرارداد هم ابایی نداریم. اتفاقاً مزیت کاربا ما این است که متخصصین کبالت بهصورت شفاف و کاملاً قانونی مراحل پیشرفت کارا به اشتراک خواهند گذاشت. به همین علت اصرار داریم در تکتک قراردادها در جریان کامل کار قرار بگیرید و با طیب خاطر بیزینس خود را به ما بسپارید.
درعینحال میکوشیم شیوه ارتباط بهگونهای باشد که اگر شما توانایی بازاریابی را برای فروش محصولات خود نداشته باشید ما این مسیر را برای شما هموار کنیم.
یکی از نقاط قوت کار با ما عقد قرارداد بهصورت کوتاهمدت و بلندمدت با صاحبان کسبوکار جهت توسعه توانایی نیروهای کاری، استراتژی های بازاریابی، ارتباطات بینالمللی و خریدوفروش است.
بازاریابی و ارتباطات:
ارتباط یعنی انتقال مفاهیم بهنحویکه تصویر، مطابق آنچه که در ذهن فرستنده شکلگرفته است در ذهن گیرنده نقش ببندد
در ارتباط تبادل افکار و اطلاعات باید به صورتی شکل گیرد که باعث حس تفاهم و اعتمادبهنفس متقابل باشد و هر ارتباطی که برقرار میشود عمل و انگیزهای است در جهت شروع یک حرکت که در زندگی فرد و دیگران نقش دارد.
در بازاریابی برای ایجاد یک ارتباط مؤثر مراحلی استراتژیک وجود دارد که در عدم شناخت و رعایت آن دستیابی به هدف فروش تقریباً با شکست مواجه میشود.
از مهمترین این مراحل شناخت مخاطبان هدف و انتخاب بهترین ارتباط برای رسیدن به فروش است.
مخاطبان ممکن است خریداران بالقوه، مصرفکننده عمومی و یا افراد مؤثر در فرایند تصمیمگیری درباره خرید باشند.
مشکلات و موانعی که در دنیای تجارت و بازاریابی مانع رشد و فروش قطعی میشود به عواملی وابسته است که اگر از سوی طرفین احساس شود بهعنوان مانع و سدی است در زمان برقراری ارتباط از خود نشان داده میشود.
همچون قضاوت، انتقاد، عدماطمینان آفرینی و منحرفسازی از عوامل مهمی است که اگر در بازاریابی رعایت نشود قطعاً فروشی اتفاق نخواهد افتاد.
در دنیای تجارت مدرن صاحبان مشاغل نیازمند استفاده از فنها و روشهای جدید و بروز برای موفقیت درکسب و کار خود هستند.
ارتباطات بازاریابی چه فوایدی میتواند برای مشتریان داشته باشد؟
ارتباطات بازاریابی برای مشتریان منافع خاصی را به همراه دارد. مهمترین مورد این است که به مشتریان دلیل و چگونگی استفاده از یک محصول و همچنین فروشنده، محل و زمان فروش محصول را نشان میدهند. همچنین، مشتری میتواند بفهمد که چه شرکتی محصول را ساخته است و محصول چه مزایا و منافعی را به دنبال دارد. ارتباطات بازاریابی به شرکتها اجازه میدهند که محصولات خود را با افراد، مکانها، رویدادها، نامهای تجاری، تجربهها، احساسات و اشیای خاصی پیوند بزنند. افزون بر این، ارتباطات بازاریابی ارزش نامهای تجاری، میزان فروش و حتی ارزش سهامداران شرکت را افزایش میدهند.
فناوریهای جدید و عوامل دیگر محیطی بهشدت بر رابطه بین مشتری و شرکت تأثیر میگذارند و به مشتری اجازه میدهند که ارتباطات خود با شرکت را تعریف و مدیریت کند چنانچه ابزارهای نوین ارتباطی، کارایی ابزارهای ارتباطی انبوه و سنتی را بهشدت زیر سؤال بردهاند و در مقایسه قویتر و مؤثرتر عمل میکنند.
بهعنوانمثال، در روشهای سنتی اگر فروشنده میتوانست با پخش یک تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیهای در سه شبکه مطرح تلویزیونی، پیام خود را به بیش از ۸۰٪ از جامعه مخاطب منتقل کند امروزه، اگر فروشنده بخواهد به چنین رکوردی دست یابد، باید تبلیغ خود را در بیش از ۱۰۰ شبکه تلویزیونی پخش کند و تازه امیدوار هم باشد که مخاطبان مجهز به تجهیزات دیجیتالی حذف تبلیغات تلویزیونی، از این تجهیزات برای حذف تبلیغات محصولات استفاده نکنند؛ بنابراین این تغییرات باعث شده است که سهم تبلیغات تلویزیونی از کل تبلیغات از ۹۰٪ در سالهای گذشته تقریباً نزدیک به یکپنجم در زمان فعلی کاهش یابد.
با وجود این که برخی از بازاریابها، ابزارهای ارتباطاتی سنتی را کنار گذاشتهاند؛ ولی چالش انتخاب ابزارهای ارتباطاتی مناسب همچنان باقی است. امروزه، یکی از اصلیترین چالشهای پیش روی بازاریابها، بحث شلوغی بیش از حد رسانههای ارتباطاتی است که انتخاب بهترین بستر تبلیغاتی برای هر محصول یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی برای موفقیت در فروش است؛ بنابراین میتوان گفت که امروزه، ارتباطات بازاریابی با کمک رسانهها و ابزارهای مختلف، درحالرشد و گسترش است بهگونهای که میتواند انقلابی در رشد کسبوکار یک شرکت ایجاد کند و در یککلام میتوان عنوان کرد که ارتباطات بازاریابی ارزش ویژه نام تجاری و فروش است.
مزیت کار با ما:
ارتباطات بازاریابی، ارزش ویژه نام تجاری شرکت را افزایش میدهند و به چند دلیل به افزایش فروش شرکت شما کمک میکند:
افزایش آگاهی مشتریان از نام تجاری شرکت
بهبود تصویر نام تجاری شرکت و ایجاد فضای مناسب در ذهن مشتریان
ایجاد احساسات و قضاوتهای مثبت درباره نام تجاری شرکت
ایجاد رابطه قوی بین مشتریان و نام تجاری شرکت
ما با علم بر اینکه ابزارهای اصلی ارتباطات بازاریابی را میشناسیم با شناخت صحیح و بهترین انتخاب برای محصول هر فروشنده را شناسایی و بدون اتلاف وقت و هزینه به هدف فروش میرسیم.
با تکنیکهای تبلیغات و بازاریابی مستقیم و تعاملی با روشهای مختلف برای برقراری رابطه تعاملی با مشتریان بالفعل یا بالقوه برای افزایش مستقیم یا غیرمستقیم میزان آگاهی آنها از شرکت و محصولات، بهبود تصویر شرکت و محصولات یا ترویج فروش محصولات و خدمات شرکت و در نهایت در صورت نیاز فروش شخصی و ایجاد بستر مناسب جهت تعامل چهرهبهچهره شرکت با یک یا چند مشتری بالقوه باهدف معرفی محصولات، پاسخگویی به سؤالات یا دریافت سفارشهای مشتریان
باید توجه داشت که ارتباطات شرکت با مشتریانش به این ابزارها محدود نمیشود، بلکه سبک و قیمت محصول، طرح و رنگ بستهبندی محصول، روش برخورد و پوشش فروشندگان شرکت و دکوراسیون داخلی فروشگاههای شرکت همگی بر رابطه شرکت با خریداران تأثیر میگذارند. بهعبارتدیگر، هر نوع رابطه و تعامل مشتری با بخشهای مختلف نام تجاری شرکت بر تقویت یا تضعیف رابطه مشتری با شرکت تأثیرگذار است و ما همه این مهمها را در یک بسته کامل در بخش تجاری کبالت بهعنوان رابط و مشاور شما انجام میدهیم.
ما با کوتاهکردن چرخه فروش در کمترین بازه زمانی شما را به هدف میرسانیم.
این هدف به معنی کمک به شرکای فروش و ارتباطات در تلاش برای شناسایی، مشارکت و ارائه محصول یا خدمات به مشتری است. درک فرایند خرید مشتری میتواند بینش مهمی در مورد اینکه چگونه میتوان چرخه فروش را کوتاه کرد، به ارمغان آورد.
بهطورکلی، تکنیکهای ارتباطی که برای کوتاهکردن چرخه فروش به کار میروند، حرفهایتر از برندسازی و ایجاد اولویت محصول هستند.
ما با برند و مشتری همسو خواهیم بود
انتخاب بهترین گزینه و کانالهای بازاریابی که با برند شما همسو و منطبق باشد اولویت دارد و برای همسویی با مشتری از قدیمیترین قانون بازاریابی پیروی میکنیم: “در جایی هستیم که مشتریان شما از قبل حضور دارند“.
کانالهایی را انتخاب خواهیم کرد که مشتریان شما قبلاً در آنها حضور داشته و همچنان فعال هستند؛ ولی به سراغ شما نمیآیند و برند شما را فراموش کردهاند .
ما همسو با بودجه شما ارتباط و بازاریابی را پیشنهاد میکنیم: بهترین کانال بازاریابی را انتخاب میکنیم که با بودجه شما هماهنگی داشته باشد. اگر بودجه کافی برای تبلیغات ندارید، بهعنوان صاحبکار از روشهای مطمئن استفاده کنید و به دنبال ریسک در تبلیغات نباشید؛ چون ممکن است به ورشکستگی ختم شود!
در نتیجه
ارتباطات بازاریابی شامل مجموعه ابزارهایی است که ما از آنها برای انتقال پیام به مخاطبان خاص استفاده میکنیم. هدف ما کوتاهکردن چرخه فروش است.
باید توجه کنید که هدف ارتباطات و بازاریابی تنها جذب مشتریان جدید نیست؛ بلکه به طور فعال تلاش میکنیم تا در کنار جذب مشتریان جدید، از طریق تعامل با مشتریان قبلی نیز آنها را حفظ کنیم .
اگر میخواهید شما بهعنوان فروشنده و بازاریاب درباره ارتباطات بازاریابی، مدیریت مرتبط با آن و موضوعاتی مانند گواهینامه ایزو و نحوه دریافت آن بیشتر بدانید، به بخش آموزش وبسایت مراجعه یا از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.
این مرکز در حال حاظر نمایندگی انحصاری کالج آمریکایی مدیریت را جهت این امور در ترکیه دارا میباشد